četrtek, 13. februar 2014

Mudi se mi živeti



Iz osebnega dnevnika  2013


Stremim skozi okno Hospica in opazujem spominčice. Čez noč je hrib preplavilo morje spominčič. Ulije se jok in sočasno spoznam, da mi s tem mami sporoča, da je ob meni. Ta ljubka rožica jo je vedno spominjala na njeno Prlekijo, po kateri je hrepenela.


Ozrem se k postelji. Oče tiho sope. Obrišem si obraz, saj ne želim, da ga moja žalost ovira na poti k svetlobi. Najina veza je bila namreč v zemeljskem smislu tako močna, da bi z dramo le še vse poslabšala. Za jok bo če obilo časa. Srce mi je govorilo naj ostanem odprta, četudi bi najraje zbežala na drugi konec vesolja, a naj mu nežno dovolim oditi. Primem ga za roko in iz globine mojih pljuč se izvije meni povsem neznan glas. Zapojem mu uspavanko, ki ga nežno zazpiba v večni spanec. Čutim ga. Kot torpedo ga izreli daleč v eter. In jaz se počutim v isti sapi tako zelo sama. Odšli so. Četudi so mi pokazali, da je v svetlobi nadaljevanje, mi jasno spregovorili iz resničnosti, ki jih razum ne sprejme, v mojem telesu nastane boleča praznina.


Minilo je le nekaj mesecev od očetovega odhoda in mudi se mi živeti. Takoj se želim rešiti tumorja, ki sem ga dobila po mamini smrti (verjetno sem preresno vzela namero, da želim umreti namesto nje, a je umrl je del mojega ega). Tumor smo odstranili brez večjih zapletov, a to, da ostanem doma na bolniški v meni odpre dragoceni ćas za žalost. Zgodi se. V enem trenutku je prehuda in želim oditi. Ne vidim več smisla v zlaganem svetu, kjer je avtentičnost že od samega začetka večini strašljiva, kjer ljubezen nadomesti manipulacija….želim si domov. A življenje ima zame povsem druge načrte in nad moje misli pošlje četico angelov varuhov. V zemeljiski in nezemeljski obliki. Pojasni mi, da je pot srca, ki ga ohranim ne glede na to kako zelo me je življenje testiralo, ne glede na vse skušnjave in luknje, ki so se nenehno odpirale pred menoj, nekaj tako dragocenega, da me ne želi še drugje. »Tukaj in sedaj je čas, da siješ svetlobo, da netiš iskre in SI upanje«. Če reče ONO bo pa že nekaj na tem:-).



www.iskriv.si
www.sparklyreality.com
FB: sparklyreality.com


Ni komentarjev:

Objavite komentar