četrtek, 13. februar 2014

Zdrave meje, jih poznate?


K pisanju o mejah, ki si jih ljudje postavljamo, me navdihne knjiga o mejni osebnosti motnji in del, ki piše o tem kako ne znamo postavljati meja. Ta del me je vedno moril, saj sem v vsaki celici svoje biti razumela NE kot zavrnitev mene in ravno tako sem svoj NE razumela kot da nekoga zavračam.

Tako sem se ujela v zanimivo dinamiko strahu in krivde na eni strani in odstornosti sebe na drugi. Kakšne odsotnosti? Gre za to, da je nemogoče postaviti mejo, če ne veš kje se začneš TI sam. Meje so nato le še prazno kriljenje po nebu in ustvarjanje negativnih vibracij, ki jih povzroča podzavestna agresija (beri nemoč), ker v sebi vemo, da mlatimo le prazno slamo. Smo kot klopotec in brcamo, se branimo, postavljamo meje brez meja in se po svoje s tem vedno bolj izoliramo od drugih, ki so pravzaprav zrcalo nas samih. Energija, ki jo opisujem se je pri meni manifestirala kot krč, kot bi se morski pes z vso silo zažrl v žleze mojega trebuha. Si že predstavljaš bolečino? Zaupaj, a »not to be in too long« situacija:-).


Zakaj pride do izgube sebe bi lahko pisala v nedogled, a pri meni se to zgodi v času, ko sem v okolju čutila namesto varnosti po večini nevarnost in ko sem v sebi sprožila preživetveni nagon, ki mi je prigovarjal, da sem le, ko rešujem. Da sem le, ko sem popolna in da sem le, ko me pravzaprav ni. V takšne stanju anestezije sem razstavljena na milijon delcev iskala potrditev, kanček ljubezni, a tonila v brezno notranje odsotnosti sebe. Podzavest se s to vlogo ni strinjala in mi na pot poslala mnoga opozorila, ki sem jih pridno intelektualizirala in se jim dokler je bilo mogoče izogibala. Ko je bilo vsega preveč, sem kot obsedena in v duhu perfekcionizma, začela iskati rešitev.


Namera, da sem v riti in si želim iz tega ven, je obrodila sadove, pa čeprav sem mnogokrat na poti naredila kak korak več. Občutek, ko zaslišiš sebe je neponovljivo romantično srečanje, ki ga ne pozabiš nikoli. Takrat so meje pravzaprav odraz samospoštovanja in le navidezno ljubeče pomagalo v svetu, ki v še relativno nezreli vibraciji, meje še potrebuje. Takrat razumeš, da meja v resnici ne obstaja in ostaja iluzija v očeh tistega, ki nasede razumu in razbolelemu notranjemu otroku.  



www.iskriv.si
www.sparklyreality.com
FB: sparklyreality.com


1 komentar:

  1. Pozdravljeni, sem posameznik, ki ponuja mednarodna posojila. Kapital, ki se bo uporabljal za kratkoročno in dolgoročno odobravanje posojil med posamezniki, ki se gibljejo med 5000 in 50 000 000 EUR za vse resne ljudi, ki resnično potrebujejo, obrestna mera znaša 2% na leto brezplačno. Odobrim finančna posojila
    - Domače posojilo
    - Naložbeno posojilo
    - Posojilo za avto
    - Osebno posojilo
    Na voljo sem, da svoje stranke zadovoljim v največ 3 dneh po prejemu vašega obrazca za zahtevo.
    PS: Zelo resna sporočila. Nobena resna oseba se ne bi vzdržala. Mail: sempolvanessaclaude@gmail.com

    OdgovoriIzbriši