sreda, 21. oktober 2015

Ko »baby sister« postane Sestra



Stala sem za varnostniki na brniškem letališču in gledala odhajati njen oranžen »hudi«(prevod za vse letnik 1975 in več:-): jopica). Prvič gre v svet moja mlajša sestra, ki jih danes šteje » že« 34. Na ramenih rukzak v roki plavutke. Tako pogumno mašira v Egipt svojim sanjam naproti.

V oči mi silijo solze, mešanica neverjetnega ponosa in strahu, ker pristane na letališče ponoči. A ko spremljam serijo sinhronosti, ki jo na poti spremlja (prijazne uslužbenke na blagajni, pomoč pri prevzemu prtljage, kopica ljudi, ki sočutno čutijo mojo stisko, ko ji maham…), vidim da je vse v najlepšem redu. Življenje ji na pot, moji ljubi Amazonki, prinese obilje pomoči. Zato, ker si upa in skoči na polno v tok. Prvič sem v poziciji, da ji sama ponujam oporo, ki je prej prihajala tudi od pokojnih staršev. V tem trenutku nisem le starejša sestra, ki tudi sama skače kot utrgana s pečin, ampak predvsem starejša, ki bi s svojimi angelskimi krili za vedno v varen objem skrila svojo majceno sestrico in jo ščitila pred …Življenjem. Spoznanje, ki mi danes daje moč, da izpustim. Da globoko vdihnem in skočim spremembam na proti tudi sama. Dih. Zaveznik, ki se izkaže za izjemno dragocenega. In spoznanje, da ko nekoga zaviješ v vatko, ga s tem omejiš in mu namesto vere sporočaš kaj le kot strah.

Notranji dialog se je po mojih možganih odvija celo noč, a telo proti jutru popusti krč in novo sonce v srce vlije svežih vetrov. Sestra mi javi, da je varno prišla in v glasu je zaznati sladkobnost pričakovanja polnega življenja. V popolni Prisotnosti jutra čutim, da je odslej vse drugače. In da drugače ni nujno slabo, čeprav moj um žaluje za starim. Tako se je navadil in ljubko mu že celi dan kuham kompot in ga nežno božam. A onkraj vibracije poslavljanja od starega, obraz osvetljujejo že novi žarki neustavljive spremembe, ki kot tzunami prihaja v najini življenji, ker dojameva, da sva v resnici Ustvarjalki Življenja in nikakor ne njegovi Žrtvi.

Z milino, Sarabraj



Ni komentarjev:

Objavite komentar