torek, 13. oktober 2015

Greece we'll come back!



Po tem, ko sva preživela iskrenje grške noči, sva se odpravila proti glavnemu mestu otoka, v Zakintos. Mesto naju je očaralo z sočasno ležernostjo in urejenostjo. Prva pravi balsam, ki boža moje mediteransko srce, ki ga zadnje leto izpostavljam vplivom nizozemskega pragmatizma. Ni kaj v srcu sodim na jug in tudi moje telo se v okoljih, kjer je bella vita pred denarjem, odlično počuti.

Mesto sva osvojila takoj in mreža izjemno zanimivih ljudi se je eksponentno širila. V jok sva spravila najprej prodajalko spominkov, ko sem si izbrala nov prstan, ki obeležuje najino povezavo. Na nekaj let obnoviva zaobljubo na najbolj nenavadnih mestih, ko se pač začuti, da je prostor in čas pravi. Čemu to počneva? Ker se partnerja med zorenjem izjemno spreminjata in je en tak tip stop ter uvid v to kje stojiva čudovita stvar. Lepo se je zavedati, da se poti zorenja vijejo v isto smer. Razlog za globoko hvaležnost. Ko sem si izbrala tudi lično kazalo za knjige, mi prodajalka ni dovolila, da bi ga kupila. Prosila sem jo naj mi nanj napiše kakšno posvetilo, da sem bom še dolgo spominjala tega prelepega trenutka. Napisala je ..Agape….ja kaj drugega kaj ne?:-)

Tam sva slišala tudi mnoge zgodbe priseljencev in tesnobe, ki prihaja s tem, a navdušila me je sočasna odprtost Grkov ter pripravljenost na to, da pomagajo:« Grki smo zelo odprti in radi damo roko, če si v stiski, a če začutimo, da želi nekdo to zlorabiti, se naš obraz naglo spremeni« mi zaupa zlatar, ki pripravlja prekrasne kreacije in vodi sočasno skupino za pomoč beguncem. Zaideva tudi v lokalni bar, kjer se mož navduši nad najboljšim kavjim frapejem, lastnica bara pa nad nama, ko jo na koncu potovanja še enkrat obiščeva, saj si mož zaželi frapeja. Takrat nama je iz znaka hvaležnosti prinesla še tortice in majhno darilce iz sosednje trgovine. Bila sva navdušena. V očeh je imela ob slovesu solze in obljubila, da se bo naučila bolje govoriti angleško, da bi naju lahko bolje razumela. Kako prikupno. Pogledov teh oseb ne pozabiš tako zlahka. 

Gre za izjemno avtentične in iskrive oči, ki prisotno zrejo vate in te razgalijo v trenutku. Niso new age guruji in kakšni posebni duhovni učitelji…so ljudje, ki jim ni mar mask in fasad, ki prisegajo na tradicijo, naravo in sočloveka. Moje srce je ob njih predlo in vibriralo in še kar se trese, ko pomislim na kvaliteto njihove biti. Ta ustvarja kot trgovka, kot prodajalec lubenic ali sladic, kot natakar ali kuharica….nobenih visokoletečih imen…le globoka predaja Življenju. Priznam zaljubila sem se vanje in zrcalo tega kar SO-SMO.

TEŽKO OPIŠEM HVALEŽNOST, KI JO DOŽIVIŠ, KO NALETIŠ NA PLAŽI NA KOMAJ ROJENO ŽELVICO. BILA SVA PRIČA PRVIM KORAKOM V MORDA NJENIH 100-IH LETIH. SREČNO PIKICA MALA.


POLNA LUNA, ČAROBNI OTOK, GLOBINE SEBE.

LETIM V VESOLJE:-)

SPALNICA 1, 2...
BREZ FREEDIVINGA NI ŠLO...BLUE CAVES ILL BE BACKKKKK!

Domača pita...prepolna skodelica kave..sončni zahod...za hrbtom hišica v drevesu z razgledom na morje......how better can it go:-)




Prenočišča vedno bolj sofisticirana...;-)

 Olimpija- feels like home...po dolgih urah Špartanske hoje se je grška boginja Nike v meni še kako prebudila.

Dobro jutrooooooo:-)....bujenje ob 5ih zjutraj ob takšnem razgledu res ni problem:-)



Ni komentarjev:

Objavite komentar