četrtek, 13. februar 2014

Povsem gol



Iz dnevnika, november 2013

Že tretji dan zapored zabijem cele popoldneve ob gledanju Sex and the City nanizanke, ki je trenutno edini šunder, ki me dodatno ne nervira. Vmes sem si privoščila še kozarec rumenega muškata in polno košarico prestic. No ni najbolj zdravo in tudi kak jogi bi se prijel za glavo, da mešam jogo z alkoholom, a fak it saj gre le za kozarček. Edino pavzo sem naredila, ko me je zgrabilo v vratu in sem svoje od ležanje razbolelo telo spokala na popoldanski počitek. Potem pa boom. Razbijanje srca in totalen napad panike. In ne prvi. Popoldanski spanec je edini, ki uspe iz mojih globin spraskati to neverjetno bolečino, ki jo težko opišem zgolj s čustvom. Prej gre za srčno kirurgijo. Kot bi me nekdo na živo z skalepolom rezal in pustil tam samo sredi sobe, da se zacelim. Jok je v takšnih primerih edino zdravilo in obupen očutek popusti. Razlogi? Morda to, da zapuščam po 12ih letih svojo firmo, ki sem jo premnogokrat v preteklosti zamenjala za svojo družino morda to, da sem bila ravno operairana za benignim tumorjem  ali pa to, da se končno počasi zavedam, da je v zadnjih 8-ih letim umrl večji del moje družine? No vsaj vsi odrasli pred mano. Brat, mama, mucka Snežka,  oče in mucka Pika. Po tem vrstnem redu. Čeprav smo imeli zelo burno otroštvo (narokomanija, alkohol, ločitev, depresija, osebnostna motnja…), je bilo med nami veliko ljubezni, ki je z leti in bolečimi izkušnjamo samo še bolj sijala. Tako je bila vsaka smrt težja in najhuje se je bilo v resnici posloviti od očeta ali v resnici od svoje primarne družine v enem. 

Mama mi je z svojim odhodom podarila uvid v svetlobo, oče pa vrnil pozabljeno ranljivost. Jebemu, a mora vedno tako faking boleti? Očitno je pri meni to vzorec, da se v krčenju telesa mišice tako napnejo, da v enem trenutku kar same popustijo. Prilično nor vzorec, ki izpostavlja moje telo kar zajetni količini bolečine. No ko nekomu svetujem kako naj to bolečino sprejme ali ga bolje motiviram, da ji ne podleže, vsaj govorim iz sebe in kot je rekel v enem prijetnih klepetov psihiater zelo odprte glave in srca, da v mojem primeru ne gre za teorijo, ampak pristno prakso. Fazo samopomilovanja, da takšne prakse ne potrebujem in se rajši naivna »pink elephants and lemonade girl« sem počasi že prerasla, čeprav se mi včasih milo stori, ko opazim koga, ki mu je bila dana drugačna pot. A ko faza bolečine popusti in to se lahko zgodi v trenutku zavedanja, se v meni znova zgane srce. Ta modro, zrelo in prisotno spregovori. Takrat se dobro zavedam, da SEM in da je bolečina le del izkušnje na poti, ki si jo izbiram. In tako se svet vrti med vzponi in padci, a odvobajajoče za resnico, da ne igram več happy happy happy crap, ko ga ni. Srce pride zapakirano v različnih oblikah.. lahko nosi visoke pete ali se valja v blatu, pomembno je le ali bije sočutje. And thats all folks;-).






Ni komentarjev:

Objavite komentar