petek, 15. julij 2016

Združitev Vesolja in Zemlje, v vsaki celici



V duhu pustolovke sem z radostjo sprejela predlog, da se julija pridružim najboljšim svetovnim glasbenikom in izjemno sočnim jogistom na fantastičnem doživetju na Krfu, kjer nas je dober teden razvajalo potentno energetsko stanje otoka, odlična družba somišljenikov, glasba, ki je božala srce in izkušnje iz vseh vetrov, ki so nas še kako obogatile. Tam daleč od ponorelega sveta smo se povezali na načine, ki jih premore odprto srce.

Že sam prihod je zaznamoval izjemen pogovor s taksistom. Bila je polnoč, ko me je kot Pepelko peljal na ples v Arillas. Govorila sva o tem kako pomembno je biti v življenju pristen, kako je ta vrednota v Grčiji še pomembna in ja žal kako tudi o tem kako tudi tam denar s svojo vibracijo sebičnosti kot strup spreminja svet. » A mi se ne damo. Strumno se borimo tokrat proti nečemu, ki ni morda tako vidno kot nekoč v vojnah napadalci, a kljub temu gre za tiho kugo, ki si nas želi vzeti. A naš značaj in trma tega ne bodo dopustila!« je strastno razlagal. Nato mu omenim svoje potovanje po Zakintosu, ko sva z možem soustvarjala izjemno ljubeče odnose z domačini in čarala agape (čista oblika ljubezni). Povsem je poskočil od radosti, da nekdo dojame kako zelo zelo zelo pomembno je biti ljubezen v svoji družini, v odnosu z naravo in okoljem. » Kaj ti bo denar, ko si v sebi kripelj« me opomni. » In kaj boš z veliki palačami, če nimaš ljubeče družine in pristnih prijateljev. Kakšno je sploh življenje brez ljubezni?« O sem predla kot mačka ob teh besedah in ta izjemen odnos do 
Življenja mi sapo jemlje že lani, ko sva z možem peške obredla cel otok, spala pod figami in oljkami in uživala na toneeee kozmične energije.

Že prvi dan festivala sem si privoščila čudovito vodno masažo s fantastično Suzano Rodriguez  ( o aguahari:  https://www.youtube.com/watch?v=NvX7_34V9Po ), ki me je zazibala v enost z vodo. Izjemno doživetje, ko se spomniš, da si pravzaprav prišel na ta svet v vodo in da si sestavljen večinoma iz vode. Ko me je Suzana nežno zibala po vodi in med tem potopila, se je v mojih mislih pričarala čudovita spirala polna mandal svetlobe. Kristalnih barv turkiza in zelene. Čarovnija brez primere. Čutila sem to vsepovezanost molekul vode  s svojim telesom in se zlila vanjo. Uau. Ven sem prišla spočita in mehka kot kalamar z močno žejo po ŠE…….hahahah.

Naj pri tem pojasnim, da je moj um zelo vizualen in da vidi kar čuti. Nismo vsi enaki pri tem. Eni si stvari predstavljamo (včasih tako v živo, da je lahko zelo zabavno), drugi slišimo, tretji čutimo, četrti pa malo mešano vsega. In ko pišem o zlitju z vodo gre pravzaprav za to, da s pomočjo zavedanja v besede in slike prenesem senzacije telesa. Sporočilo je pri tem v tem, da se zavemo na sebi lasten način te enosti z naravnimi elementi, saj to močno prispeva k bolj živem, zanimivemu in doživetemu dojemanju sveta. Noben čirule čarole le priložnost, da bolj poglobljeno doživimo materialno.  Ok? Preden vas ego zavede v smer – joj spet ne štekam kam to ženo lajf pelje….ali pa evo jo spet je enga zrolala……….hahahaha

Jogistične delavnice, ki jih je spremljala živa glasba, so bile na festivalu odlično ravnovesje med nebom in zemljo in kot tista, ki veliko daje, sem si vzela za misijo, da tokrat vzamem kar bo srce čutilo, da potrebuje. Subtilen ples čarobne Zole Dubnikove (http://zoladubnikova.com/) ali senzualna joga Shirin Ourmutchi ; angelski zvoki Mitscha Kolna …. Neskončno obilje lepega, harmonija moške in ženske energije vse močno podprto z izjemno potentno grško energije, ki kar kriči po spremembi. Če nanjo nisi pripravljen te z lahkoto spravi tudi v kaos. A le z namenom, da transformirajo stare strukture vzorcev.

Posebno je bilo doživeti šamana Dereka in njegovo zgodbo »The Dancing Tree Farm«. Skupaj sva se poglobila v odnos do zemlje, naučil me je izjemne povezave med mikrobi in naravo in kako smo pravzaprav tudi v tem pogledu enost ne glede na duha. Pokazal mi je svet cvetlic in njihovo vlogo v našem ekosistemu. » Čutila si kaj pomeni narava. Ni le neko ločeno stanje zavesti, ampak je bitje. Sedaj, ko si ga doživela, slišala in čutila veš, da te ta izjemna moč nenehno obdaja ali bolje je del tebe. Ločuje vaju le zavedanje« Vedela sem o čem govori. Ko pridem na Nizozemsko, ki je vibracijsko izjemno obremenjena z wifiji in onesnaženostjo zazanavam kot bi stopila v nekakšen vakum otopelosti. Ostati celovita v smislu živosti in prisotnosti je prav poseben trening. Vsakič, ko stopim z letala se moje vidno polje zoži in ga le z močno disciplino in namero ohranjam prostranega. Na Krfu sem srečala protipol tega fenomena. Ko sem položila svoja stopala na to zemljo in vdihnila vonj po morju, se je zavedanje izjemno poglobilo.

Ustvarjati nato v takšnih vibracijah svojo meditativno delavnico je bil nadzemeljski užitek. Povsem sem se predala sočutni energiji in jo prevajal v prostor. Meditacije so bile globoko transformativne in v jutranjih urah je dance floor zajela svetost globoke tišine. V mojem srcu pa le radostna hvaležnost, da sem lahko del nečesa tako lepega in da se tega zavedam.

Z ljubeznijo, Sarabraj

photo Josh Allen & Julia Svedberg:



V veliko radost mi je najaviti NOVO knjigo »RANLJIVA«, ki jo čez poletje pripravljamo s čudovito ekipo Boginj. Izzid je planiran za jesen njen namen pa je stopiti vse kar ovira naše Srce, da na polno brenči in ustvarja vse kar zmore. Govorila bo o mojem popotovanju čez Camino de Santiago.

Pridruži se mi na FB: Iskriv.si s Sarabraj za več infotov o knjigi, delavnicah v Sloveniji in tujini in za sledenje živim blogom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar