četrtek, 13. februar 2014

Dobrota ti bo nekoč poplačana



 Večkrat slišim ljudi, ki mi prijazno zaželijo naj se mi dobrota nekoč poplača in sem začela razmišljati o tem zanimivem konceptu. Zanimam me predvse zakaj mi želijo, da bi se mi nekoč, daleč stran v prihodnjosti poplačala? Ali ne bi bilo bolje, ko bi v dobroti uživala sedaj, tukaj, ko sem še mlada in lepa? No šalo na stran naj vsem, ki občudujejo ljudi, ki se odločamo za sočutje in »dobroto« razkrijem eno veliko skrivnost. Čeprav se sliši še tako patetično je sočutno ravnanje resnično vir neverjetne moči in srčne koherence- harmonije. Za tiste, ki morda ne veste kaj srčna koherence je naj na kratko omenim, da gre za valovanje srca, ki je v popolni poravnavi z našimi hormoni, ti z našim telesom, to z našimi čustvi in ta z našimi mislimi. Zaporedje je lahko tudi drugačno, a vse pelje v notranji občutek naravnega ritma in ubranosti. 

Zakaj torej vsi v vsakem trenutku sočutno ne komuniciramo en z drugim? Zakaj ne mislimo en na drugega glede na to, da smo z dokazanimi zrcalnimi neuroni tudi v biologiji empatična bitja? Po mojem je odgovor zelo preprost. Ker smo tako navajeni. Ker imamo ljudje tudi to lepo navado, da v želji po iluzornem občutku varnosti, zgradimo okoli sebe igrišče v razmerju 4x4 in to je to. Vse kar je izven naših okvirjev nam povzroča nelagodje in strah. Ampak kaj, če vam povem, da to nelagodje traja natanko 1 minuto in da za tem zanemarljivim stanjem telesa stoji cel kup zanimivih, očarljivih, neverjetnih doživetij? Za ljubitelje adrenalina neskončna korita brzic, za ljubitelje miru oaze brezmejne, za sanjače paleta muldimenzionalnih še nikoli videni barv , oblik in zvokov, za realiste obilje novih informacij in divja iskrivost možgan….Vse to se doseže le z dejanjem sočutja? Aha in če mi ne verjamete vprašajte Enesa ali Ano kako se jim je življenje postavilo na glavo le s tistim prvim dejanjem sočutja.



www.iskriv.si
www.sparklyreality.com
FB: sparklyreality.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar